Tips en Veel gestelde vragen

Hieronder vind u antwoord op de veel gestelde vragen over onze producten, betaling, levering en service. Zit uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op!

Kunstplanten

Service & contact

  • Kan ik een BTW factuur krijgen?
    Ja, als uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een factuur in uw mailbox.

Bestellen & betalen

  • Hoe werkt bestellen?
    U kunt online via de webshop bestellen of via WhatsApp.
  • Krijg ik een orderbevestiging?
    Ja, u krijgt afhankelijk van uw manier van bestelling de bevestiging per e-mail of per WhatsApp.
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    In de webshop kunt u met iDeal veilig en vertrouwd betalen.
  • Lees hier meer over Bestellen en Betalen.

Bezorgen

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Onze artikelen zijn uit voorraad leverbaar en worden, indien vóór 15.00 uur besteld, de volgende werkdag afgeleverd.
  • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
    Ja dat is mogelijk: dit kunt u tijdens het bestellen aangeven.
  • Betaal ik bezorgkosten?
    Nee, wij bieden gratis verzending.
  • Lees hier meer over Bezorgen.

Ruilen & retourneren

  • Wat zijn de voorwaarden voor ruilen of retourneren?
    De producten van Kunstplantshop mag u tot 14 dagen na ontvangst nog retourneren of ruilen. Zonder opgaaf van reden.
  • Lees hier meer over Ruilen & retourneren.

Maatwerk projecten

  • Hoe vraag ik een Advies op maat aan voor projectbeplanting kunstplanten?
    Via WhatsApp of via deze pagina kunt u een thuisadvies aanvragen.
  • Kost een Advies op maat geld?
    Een Advies op maat is gratis en vrijblijvend.