Tips en Veel gestelde vragen
Hieronder vind u antwoord op de veel gestelde vragen over onze producten, betaling, levering en service. Zit uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op!
Kunstplanten
- Hoe vouw ik mijn kunstplant mooi in model?
Lees op deze pagina hoe u een kunstplant kunt uitvouwen. - Hoe plaats ik mijn kunstplant in een sierpot met hydrokorrels?
Lees op deze pagina hoe u een kunstplant in een sierpot plaatst. - Hoe kan ik mijn kunstplant onderhouden?
Lees op deze pagina hoe u de kunstplanten kunt onderhouden.
Service & contact
- Kan ik een BTW factuur krijgen?
Ja, als uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een factuur in uw mailbox.
Bestellen & betalen
- Hoe werkt bestellen?
U kunt online via de webshop bestellen of via WhatsApp. - Krijg ik een orderbevestiging?
Ja, u krijgt afhankelijk van uw manier van bestelling de bevestiging per e-mail of per WhatsApp. - Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
In de webshop kunt u met iDeal veilig en vertrouwd betalen. - Lees hier meer over Bestellen en Betalen.
Bezorgen
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Onze artikelen zijn uit voorraad leverbaar en worden, indien vóór 15.00 uur besteld, de volgende werkdag afgeleverd. - Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
Ja dat is mogelijk: dit kunt u tijdens het bestellen aangeven. - Betaal ik bezorgkosten?
Nee, wij bieden gratis verzending. - Lees hier meer over Bezorgen.
Ruilen & retourneren
- Wat zijn de voorwaarden voor ruilen of retourneren?
De producten van Kunstplantshop mag u tot 14 dagen na ontvangst nog retourneren of ruilen. Zonder opgaaf van reden. - Lees hier meer over Ruilen & retourneren.
Maatwerk projecten
- Hoe vraag ik een Advies op maat aan voor projectbeplanting kunstplanten?
Via WhatsApp of via deze pagina kunt u een thuisadvies aanvragen. - Kost een Advies op maat geld?
Een Advies op maat is gratis en vrijblijvend.